testinggggg

Hallo cha! Aku muda lagi. Aku bukan tua lu nak cakap aku pelupa. Aku tak hupdate si kamusHitam ni kes si myAcer tu sudah kebaboom..!

Aku on je. Dye tulis ....Operating System not found... Nak cakap HD rosak, aku dh check, bukan. Nak kata mobo rosak? Wah, belum sampai setahun lahi aku tukar mobo baru.. hantar kedai, cas rm380.kata mobo rosak.vderr, kau tembak sikit je mobo aku pn nak cas smp 380? Baik aku simpan je mgAcer aku tu.

Ok. Sekarang ni aku update pakai ape? Bukan pc kawan ok. Aku bukan la sangap sangat sampai nak update blog pakai pc member. Aku update pakai mySense. Wah, sejak pakai android ni. Senang. Mudah. Kau nak ape, pg je market, download. Ala, macam mak kau pg market (pasar) beli ikan sotong lengkuas halia bawng tu. Kan senang. Macam2 ada. Pakai android ni senang. Kalau korang yang ada androis, nak juga application ni, pergi je market, searh blogger. Aku pakai bloggeroid kot kalau tak silap. Yang ade logo android, lepastu tengah tengah pusat dye ade logo blogger.

Ok. Chow...



♠ THIS IS WHAT WE CALLED MONEY CANT BUY! ♠

0 comments:

Post a Comment

SILA UPDATE BLOGLIST ANDA 88HBZ.COM KE DHAZRI.COM